stallwainy

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Stall Wainy - 22 maj 2012 21:51

Som rubriken säger, jag är uttråkad...:/ Vad vill ni läsa om här på Wainy? Det är ju ni som gör Wainy till vad det är! Vet inte vad jag ska blogga om... Känns som det är samma visa varje gång. Ridpass och IBLAND tävlingar, men kommentera vad ni gillar att läsa om!









 

Av Stall Wainy - 22 maj 2012 18:17

Hellu!


Idag blev det ett LUGNT hopp-pass med Silver. Och med "LUGNT" menar jag att i och med att det är så varmt ute nu (idag var det runt 26+ grader) så hoppar jag inte så högt så jag tröttar ut honom... På fredag ska ju Pockes medryttare göra kval 2 i hoppning, och på lördag är det hopptävling med mig och Silver:D Ska bli kul med första tävlingen tillsammans med honom! Iallafall, vi hoppade ca 30-40 cm ungefär;-) Det gick super! Var tvungen att duscha Silver ändå efter ridpasset... ^^ Bara så ni vet, ska på långritt med min sköthäst som ni kan kalla A på lördag också, då kanske det inte blir så bra update så ni vet! Här är outfit:






 










       













 

Av Stall Wainy - 22 maj 2012 18:11

Här är passet på Silver Boy! Så jag kan vara med i tävlingen;)






 

Vet att det är litet, men det blev bara så när jag kopierade Silvers pass^^ Hoppas det funkar ändå...!












 

Presentation


Välkommen till mitt lilla stall! Jag hoppas ni läser den!:) Ses i inläggen här!

Kram Wainy:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska bli veckans blogg? Rösta på den DU tycker förtjänar det!
 Stall Neiwada
 Stall Qwerty
 Simwim
 Stall Blommgården
 Stall Skogsstjärnan
 Hallonbacken
 Rosendhal
 Morces
 Soreca
 Magic Ranch
 Rosgården

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina hästar

Här är hästarna som står här:

 

 

 

Silver Boy    (Min egna)

 

 

Pinocchio   (Min men är utlånad)   

 

 

 

Nill's Rainbow    (min lillsyrras)

 

 

                                   

 

 

 

Mejla mig?

Min mejl är nillak00@hotmail.com

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards