stallwainy

Alla inlägg under juni 2012

Av Stall Wainy - 3 juni 2012 12:30

Nu kommer det äntligen ett update inlägg!

Snart är det ju då SM i hoppning för Pinocchio :D Det är nu på fredag, här är outfiten han ska ha:





       

Så :) Nu har nu fått lite update! ^^ Ska kanske vara med i Junigårdens hopptävling som är på lördag :) Anmäl er så blir hon säkert jätteglad! (finns vanlig klass och BEDÖMNINGS klass!)






Kram Wainy

Presentation


Välkommen till mitt lilla stall! Jag hoppas ni läser den!:) Ses i inläggen här!

Kram Wainy:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska bli veckans blogg? Rösta på den DU tycker förtjänar det!
 Stall Neiwada
 Stall Qwerty
 Simwim
 Stall Blommgården
 Stall Skogsstjärnan
 Hallonbacken
 Rosendhal
 Morces
 Soreca
 Magic Ranch
 Rosgården

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina hästar

Här är hästarna som står här:

 

 

 

Silver Boy    (Min egna)

 

 

Pinocchio   (Min men är utlånad)   

 

 

 

Nill's Rainbow    (min lillsyrras)

 

 

                                   

 

 

 

Mejla mig?

Min mejl är nillak00@hotmail.com

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards