stallwainy

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Stall Wainy - 18 maj 2012 10:28

Ett svar till Rosendhal, först hennes kommentar:


hmm jo men varför? :-O

Svar: Va? Vad menar du? :O

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Stall Wainy - 18 maj 2012 09:03

Nu har jag hittat ett fint sto som jag ska låna ett tag;)



Namn: Magic Flune

Kön: Sto

Född: 1999

e. Maistic

ue. Emininet

Info: Flune är ett supervackert sto med hjärtat på rätta stället. Hon har väldigt mycket nerver, och det behöver mot arbetas. Hon har startat LB och LA i dressyr och 115 cm i hoppning. Hon älskar mest dressyr och uteritter men gillar hoppning också;)





 










 










 




Visst är hon vacker!? Ska som sagt låna henne ett tag;) Ses senare!












 


Av Stall Wainy - 18 maj 2012 07:58

Nu är det ju tävling idag, spännande! Kan skriva upp de som deltar:


Hoppning:

 

The Dark Of Pigall 90cm - Simwim

Sunny Princess 50cm - Simwim

Lizzy 90cm - Olivia

Looks like an Angel 90cm - Rosendhal

Silver Dance 60cm - Jessika

 

 

Dressyr:

 

Sunny Princess LC - Simwim

Dee Lix LA - Olivia

 

 

 

Så:) Lycka till alla som är med!


------------------------------------------------------------------------------------


Sen skulle jag säga en sak till...


Jo, idag ska jag iväg till stallet och vara funktionär på distans. Men tävlingen kommer ändå bli av! Ser redan att några transporter har rullat in på gårdsplanen^^ Resultatet kommer upp förhoppningsvis ikväll om jag hinner (ska vara borta hela dagen) annars skriver jag upp det imorgon;) Ses!











 

Presentation


Välkommen till mitt lilla stall! Jag hoppas ni läser den!:) Ses i inläggen här!

Kram Wainy:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska bli veckans blogg? Rösta på den DU tycker förtjänar det!
 Stall Neiwada
 Stall Qwerty
 Simwim
 Stall Blommgården
 Stall Skogsstjärnan
 Hallonbacken
 Rosendhal
 Morces
 Soreca
 Magic Ranch
 Rosgården

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina hästar

Här är hästarna som står här:

 

 

 

Silver Boy    (Min egna)

 

 

Pinocchio   (Min men är utlånad)   

 

 

 

Nill's Rainbow    (min lillsyrras)

 

 

                                   

 

 

 

Mejla mig?

Min mejl är nillak00@hotmail.com

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards