stallwainy

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Stall Wainy - 19 maj 2012 19:19

Det blev en liten "lära känna tur" i skogen med Silver idag:) Han var jättesnäll och gullig :D Jag är så glad att just jag vann honom^^ Kan skriva ett ABC till honom:D<3


S öt som en gräddbulle

I  vrig

L ättlärd

V ärldens snällaste

E ttrig (på "hugget")

R iktigt snäll!


B äst :D

O j så gullig han är!<3

Y pperlig




Hehe, detta var mitt lilla ABC:)



Vi red ganska länge i skogen och jag märkte att han blir ganska pigg när man rider där ute^^ Men absolut inget fel med det;) Här är outfiten och bild:







 










 














 

Av Stall Wainy - 19 maj 2012 13:49

Här kommer bilderna på Silver Boy:






  

----------------------------------------------------------------------------------------


 

-----------------------------------------------------------------------------------------------


 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------











 

Av Stall Wainy - 19 maj 2012 11:04

Här kommer resultaten från tävlingen igår:




Hoppning:

 

1:a Looks like an Angel - Rosendhal

Grattis! Du vinner en guld-pokal och en valfri outfit! (mejla mig)

 

 


2:a The Dark Of Pigall - Simwim

Grattis! Du vinner en silver-pokal och en valfri outfit! (mejla mig)

 

  

 

3:a Silver Dance - Jessika

Grattis! Du vinner en rosett!

 

  

 

4:a Sunny Princess - Simwim

5:a Dee Lix - Olivia

 

 

 

 

 

Dressyr:

 

 

1:a Lizzy - Olivia

Grattis! Du vinner en guld-pokal och en valfri outfit! (mejla mig)

 

  

 

 

2:a Sunny Princess - Simwim

Grattis! Du vinner en silver-pokal och en valfri outfit! (mejla mig)

 

 

 

 

 

 

 

Så!:) Grattis och tack alla som var med! Ses under dagen:D:)












 

Av Stall Wainy - 19 maj 2012 10:46

Jaaaaa! Det var JAG som vann ponnyn på S.B's utlottning, JAG!!! Jag är så överglad!! ^^D

Här är ponnyn: (bara info än så länge, hon ska bara mejla mig bilderna på honom)




Namn: Silver Boy (Silver).

Född: 2006

kön: Valack

Ras: Connemara

Färg: Skimmel

Kategori: D-ponny, 148 cm i mkh.

Övrigt: Silver sammarbets-villig och lättlärd ponny som passar för alla grenar. Han gillar hoppningen och hoppar allt! Han har tävlat upp till LC än sålänge i ungponny-klasser, men har kapaciteten för mer, mycket mer! I dressyren kan han lite rörelser som skänkelvikningar m.m, men behöver mer träning där. Han är en riktig kelgris i stallet, kommer alltid fram i hagen, och skulle aldrig gör något dumt! Silver har inte ett hjärta av silver, utan av GULD! <3



(text från Stall Blommgården)



Åhh, jag är så glad!! Han är en väldigt, VÄLDIGT söt och snäll ponny!<3 Han kommer nog snart!:D


TACK TACK SÅÅ MYCKET STALL BLOMMGÅRDEN, DETTA VAR PRECIS VAD JAG BEHÖVDE! JAG FUNDERADE PÅ ATT SLUTA BLOGGA, MEN ICKE NU LÄNGRE!! TACK!!!



P.S: Flune åker nog tillbaka nu, jag har ju Silver nu;) Kommer sakna dig Flune!<3












 

Presentation


Välkommen till mitt lilla stall! Jag hoppas ni läser den!:) Ses i inläggen här!

Kram Wainy:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska bli veckans blogg? Rösta på den DU tycker förtjänar det!
 Stall Neiwada
 Stall Qwerty
 Simwim
 Stall Blommgården
 Stall Skogsstjärnan
 Hallonbacken
 Rosendhal
 Morces
 Soreca
 Magic Ranch
 Rosgården

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina hästar

Här är hästarna som står här:

 

 

 

Silver Boy    (Min egna)

 

 

Pinocchio   (Min men är utlånad)   

 

 

 

Nill's Rainbow    (min lillsyrras)

 

 

                                   

 

 

 

Mejla mig?

Min mejl är nillak00@hotmail.com

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards