stallwainy

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Stall Wainy - 16 maj 2012 18:18

Här är svarpå frågesporten! Även om det bara var en som ställde många frågor...:/


Till Rosendhal:


Hur länge har du haft lufthästar?

Svar: Sen jag var 9 år:)

 

 

 

Varför började du med lufthästar?

Svar: Eftersom jag inte har möjlighet att ha egen häst så var lufthäst en bra möjlighet;) Så så blev det!

 

 

 

Varför skapade du en blogg om det?

Svar: Jag tänkte att andra kanske vill veta hur jag har det, och jag vill inte vara så självisk så jag behåller allt för mig själv;D



Vad hette din första lufthäst?

Svar: Det var ett sto som hette Astrakan.



Vilken/Vilka bloggar följer du?

Svar: Jag följer alla, men de jag följer mest är nog Neiwada, Qwerty, Simwim, Rosendhal, Morces och Soreca;)



Varför började du blogga om dig och dina lufthästar?

Svar: Jag vill dela med mig av mitt lufthästliv med andra!:)



Hur snabbt växer ett lufthästföl?

Svar: Det är nog lite olika hos alla, men hos mig är det så att efter en vecka när fölet fötts så är den ett år, och två veckor senare sen den föddes är den två år, och så är det så tills den blir 3 år (egentligen 3 veckor) sen åldras den som vanligt;)



Har du några andra luftdjur än bara lufthästar?

Svar: Ja faktiskt, två hundar som heter Lucky (av rasen collie) och en annan hund som heter Pikka (av rasen yorkshireterrier) och två kaninungar som heter Teddy och Wendy:)



Varför startade du din blogg på bloggplatsen?

Svar: Först så hade jag ju min blogg på blogg.se, men där kunde jag inte göra en egen header... Därför flyttade jag bloggen hit till bloggplatsen;)



Vad satsar du på för ridgrenar inom ridsporten?

Svar: På LH är det hoppning och IRL är det dressyr;)



Hur högt har du hoppat med dina lufthästar?

Svar: Jag hoppar med riktiga höjder, alltså hoppar jag kanske 40 cm på riktigt och låtsas att det är 1 meter. Utan jag har nog hoppat på riktigt med mina LH 110 cm. (jag skojar inte, lovar)



Kan jag ta hand om April och Finer 2 veckor också är hon hos dig 2 veckor, från 20 juni?

Svar: Okej, det blir bra!;)






Puhh! Måånga frågor från endast EN person! Hehe, tack för frågorna Rosendhal!:)








 

Av Stall Wainy - 16 maj 2012 18:06

Asså sorry, men det blir vila idag med... Jag hinner inte idag, som jag sa igår så är det mycket i mitt liv just nu...;) Men imorron ska jag fsktiskt travträna med Pocke med sulky:D Exiting! (spännande ni som inte vet) Har också tappat en del besökare, kom igen så slår vi rekordet på 14 unika besökare, heja heja!







 

Presentation


Välkommen till mitt lilla stall! Jag hoppas ni läser den!:) Ses i inläggen här!

Kram Wainy:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska bli veckans blogg? Rösta på den DU tycker förtjänar det!
 Stall Neiwada
 Stall Qwerty
 Simwim
 Stall Blommgården
 Stall Skogsstjärnan
 Hallonbacken
 Rosendhal
 Morces
 Soreca
 Magic Ranch
 Rosgården

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina hästar

Här är hästarna som står här:

 

 

 

Silver Boy    (Min egna)

 

 

Pinocchio   (Min men är utlånad)   

 

 

 

Nill's Rainbow    (min lillsyrras)

 

 

                                   

 

 

 

Mejla mig?

Min mejl är nillak00@hotmail.com

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards