stallwainy

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Stall Wainy - 26 april 2012 20:23

Först blev det en uteritt barbacka med Flurry:) Det gick super och han lyssnade bra på mig!

Men som vanligt var han MYCKET piggXD Jag trillade faktiskt av en gång då jag skulle skänkla honom litegrann, men han ryckte till och jag tror han tänkte på annat!XD Men det gick bra med mig, och Flurry stod stilla brevid mig;) Han gick ovanligt lugnt tillbaka till stallet, tror han "lärde sig en läxa"XD Men det blir nog vila imorgon, eventuellt lite skrittmaskin:)



  


 


Sedan kom ju även massören till Pocke! Och han njöt verkligen, han slöt ögonenXD Min fina pålle<3

Efter massagen red jag lite för Ingela för att se om han blev bättre efter massagen, och WOW vilken förbättring!! Han var en heelt annan häst asså! Vi provade alla gångarter och vi försökte jobba lite med bogen och formen, vilket gick super duper bra! Att man kan vara så här stolt<3 Lilla Pinocchio<3<3<3 Kommer nog ändra, ska satsa med Pinocchio på hoppning SM istället för Flurry:) Känner att vi KAN klara det, tillsammans han och jag;) Ska åka o tävla i SM i Maj redan! Så det blir träna träna träna träna träna!:D Flurry för lite "tidigt sommarlov" eller så;) Men självklart ska jag rida honom med! Fast inte lika ofta som med Pocke;)







   



Hoppas ni ser bilden på Flurry för jag ser den inte nu när jag bloggar, det är nåt konstigtXD Men ni vet väl isåfall hur han ser ut ändå va?;) See ya guys, tomorrow!:)







 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt lilla stall! Jag hoppas ni läser den!:) Ses i inläggen här!

Kram Wainy:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska bli veckans blogg? Rösta på den DU tycker förtjänar det!
 Stall Neiwada
 Stall Qwerty
 Simwim
 Stall Blommgården
 Stall Skogsstjärnan
 Hallonbacken
 Rosendhal
 Morces
 Soreca
 Magic Ranch
 Rosgården

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina hästar

Här är hästarna som står här:

 

 

 

Silver Boy    (Min egna)

 

 

Pinocchio   (Min men är utlånad)   

 

 

 

Nill's Rainbow    (min lillsyrras)

 

 

                                   

 

 

 

Mejla mig?

Min mejl är nillak00@hotmail.com

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards