stallwainy

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Stall Wainy - 21 april 2012 14:18

Har ny header nu, fast det blev nåt konstigt så den ser lite "udda" ut, men menXD Bättre än inget väl...;) Bye:)






Kram Wainy

Av Stall Wainy - 21 april 2012 13:57

Idag blev det ett nytt hoppass med Flurry:) Vi hoppade ca 120 cm och han hoppade utmärkt bra! Jag ska kvala in i SM i hoppning nu i vår:D Ska bli kul!! Fölet, Finer då, är väldigt pigg och glad vilket är kul och se!:) Hon kan stå upp hur bra som helst, och hon kan vara typ en halvmeter från AprilXD Här är outfiten vi hade idag!:)





 



Hade också ett pullarträns men glömde ta med den...XD Ses imorgon eller senare!:)





Kram Wainy

Av Stall Wainy - 21 april 2012 10:01

Hellou!

Det är jag, Wainy som var på stallwainy.blogg.se men jag är samma person!;)

Ses i nästa inlägg, då jag bloggar om ridpasset med Flurry:) Snart kommer även header upp! Ses!





//Wainy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt lilla stall! Jag hoppas ni läser den!:) Ses i inläggen här!

Kram Wainy:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska bli veckans blogg? Rösta på den DU tycker förtjänar det!
 Stall Neiwada
 Stall Qwerty
 Simwim
 Stall Blommgården
 Stall Skogsstjärnan
 Hallonbacken
 Rosendhal
 Morces
 Soreca
 Magic Ranch
 Rosgården

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina hästar

Här är hästarna som står här:

 

 

 

Silver Boy    (Min egna)

 

 

Pinocchio   (Min men är utlånad)   

 

 

 

Nill's Rainbow    (min lillsyrras)

 

 

                                   

 

 

 

Mejla mig?

Min mejl är nillak00@hotmail.com

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards