stallwainy

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Stall Wainy - 25 april 2012 21:15

Har en ny "eftertext" ni vet som man skriver efter ett inlägg;) Jag skriver ju "Kram Wainy" Men nu har jag gjort en ny "eftertext":) Ska se om den blev bra:D






 

Japp, det blev den väl!XD Ses imorgon!:)

Av Stall Wainy - 25 april 2012 20:47

Jag har beslutat att jag SKA ha Pinocchio, han är ju så fruktansvärt söt! Men den gången (igår) jag skrittade honom var han bråkig och stel, men jag tror det beror på att han inte hade varit igång på 1 och ett halvt ÅR!! Jag måste nog ringa upp en massör och kommer ni ihåg Ingela, min tränare?? Hon var på semester så jag har inte tränat för henne på länge. Men jag tänkte jobba lite med Pocke för henne:) Kommer bli skojj!:D Kunde inte lämna tillbaka Pocke, det gick bara inte... Tänk er att ni lämnar bort er bästis! Fruktansvärt...;/ Jag provade faktiskt lite att skritta på honom nu efter att jag kom hem efter stallet IRL, och då var han lite stel men det gick faktist bättre! Slänger in en bild på han^^



 

                                                 Kära älskade Pinocchio, förlåt

                                         för att jag tvivlade på dig... Jag kommer

                                  alltid att älska dig, det hoppas jag du vet. 

                                Vi ska aldrig, och jag menar ALDRIG skiljas åt!<3

 

 

 

 

Kram Wainy

Av Stall Wainy - 25 april 2012 18:46

Det blev vila idag för hästarna då jag ska till stallet IRL;) Måste skynda mig, så hejdå!





Kram Wainy

Av Stall Wainy - 25 april 2012 18:34

Älskar er besökare mest, vi har rekord!!!!! 9 unika besökare!!!!! Jag vet vad ni tänker, inte så mycket... Men det är iaf det mesta som har funnits på denna bloggen!!!!! (och den gamla) Fortsätt läsa min blogg så blir jag så himla glad asså!!!!! SPRID MIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D





Kram Wainy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt lilla stall! Jag hoppas ni läser den!:) Ses i inläggen här!

Kram Wainy:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska bli veckans blogg? Rösta på den DU tycker förtjänar det!
 Stall Neiwada
 Stall Qwerty
 Simwim
 Stall Blommgården
 Stall Skogsstjärnan
 Hallonbacken
 Rosendhal
 Morces
 Soreca
 Magic Ranch
 Rosgården

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina hästar

Här är hästarna som står här:

 

 

 

Silver Boy    (Min egna)

 

 

Pinocchio   (Min men är utlånad)   

 

 

 

Nill's Rainbow    (min lillsyrras)

 

 

                                   

 

 

 

Mejla mig?

Min mejl är nillak00@hotmail.com

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards