stallwainy

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Stall Wainy - 24 april 2012 20:33

Nu har jag ju köpt Pinocchio, men jag hittade en annan häst som heter Zines Fiction... Ska jag lämna tillbaka Pocke och köpa Fiction?? Jag är så förvirrad!! Det finns ju så många fina hästar... Borde tänkt till lite innan jag köpte Pocke:/ Jag skrittade ju lite på Pocke innan, och ärligt talat var han kanske inte rätt för mig!:( Lämnar nog tillbaka honom... Jag får leta vidare och kolla igenom varje häst, NOGA innan jag köper nån...;) Försöker skynda mig! *Letar bland annonser* XD




Kram Wainy

Av Stall Wainy - 24 april 2012 17:48

Det blev ett ridpass idag med Flurry och det blev lite hoppning:) Vi hoppade bara 70-80 cm eftersom han är den enda man kan rida förutom Pocke då;) Men han rids ju inte förrän imorgon. Alltså blev det ett ganska lugnt hoppass idag;) Och han var lika pigg som vanligtXD Som sagt ska jag nog träna lite smått med Pocke imorr'n:) April och Finer fick vila. De är dessutom till salu nu, både April och Finer! De behöver inte säljas tsm, men om ni vill det så får ni det!:) Finer säljs när jag har vant henne vid grimma och grimskaft;) Alltså måste det vara nån som kan rida in henne! Men jag gör det lite lättare, min medhjälpare Henny som ni vet ( XD ) ska lära henne grunderna:) Mejla mig på nillak00@hotmail.com om ni är intresserade!:) Outfit:


 



Sorry att ingen bild kommer upp, men när jag skulle ladda upp den så började det krångla>:( "Härliga internet!" >:((

Jaja, men ses imorgon!







Kram Wainy


Av Stall Wainy - 24 april 2012 16:52

Nu har jag hittat en pålle!XD Det gick fort! HahaXD Det är en valack som heter Pinocchio och här är lite info om honom:



Namn: Pinocchio

Kallas: Pocke

e: Lambourghini 1028

u. okänd

ue: Sörbys O'Boy

Född: 2008 (alltså 4 år)

Info: Han är en modern ridponny med ett fantastiskt temperament samt är ca 143 cm i mankhöjd. Han är en modig, framåt och balanserad ponny med stora, taktmässiga och utvecklingsbara gångarter samt en utomordentlig hoppteknik. Pinocchio kommer att gå långt oavsett gren med rätt ryttare. Säljes gärna till ambitiös tävlingsryttare som vill satsa på 4 årschampionatet samt har hästkunniga föräldrar. Pinocchio kan eventuellt lånas ut på foder långsiktigt till seriöst satsande ryttare med högre meriter.

Hoppad pay and jump, endast felfritt samt tävlad LC dressyr med placering.

Text av annonsen på lufthäst-ridskolan, alltså är han såld av en luft-ridskola:)

 

        

 

 

Visst är han supersöt!<3 OBS!!!! Det är copyright på bilderna, alltså inte

kopiera bilderna!!!! :) Han kommer vid 17.30;) Ses då!




Kram Wainy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt lilla stall! Jag hoppas ni läser den!:) Ses i inläggen här!

Kram Wainy:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska bli veckans blogg? Rösta på den DU tycker förtjänar det!
 Stall Neiwada
 Stall Qwerty
 Simwim
 Stall Blommgården
 Stall Skogsstjärnan
 Hallonbacken
 Rosendhal
 Morces
 Soreca
 Magic Ranch
 Rosgården

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina hästar

Här är hästarna som står här:

 

 

 

Silver Boy    (Min egna)

 

 

Pinocchio   (Min men är utlånad)   

 

 

 

Nill's Rainbow    (min lillsyrras)

 

 

                                   

 

 

 

Mejla mig?

Min mejl är nillak00@hotmail.com

 

  


Ovido - Quiz & Flashcards